Påskens klänningar

Det blev vårväder nu i påsk och jag passade på att klä upp mig i klänningar. Vi kikar!
 
Skärtorsdag
På skärtorsdagen hade vi kompisar hemma på lite häng och jag klädde upp mig i den här klänningen från H&M.
 
Köpte den egentligen till Frans dop men hade på mig en annan då istället. Hittar den inte längre i den här färgen på hemsidan, men hittar den i beige.
 
Hade på mig den ett par timmar och lyckades sedan bli nerkissad vid ett blöjbyte haha. Aja, kände mig fin i ett par timmar i alla fall.
 
Påskafton
På påskafton firade vi min mammas 60-års dag med middag.
 
Jag svidade om till den här omlottklänningen från Indiska.
 
Stretchig, skön och amningsvänlig! Ni hittar den här.
 
Påskdagen
På påskdagen gjorde vi inte mycket. Gick en promenad i stan, drack rosé på balkongen och hängde hemma.
 
Ville piffa till mig ändå och hade på mig den här klänningen, även den från Indiska. Här finns den.
 
Umgicks med mitt bästa gäng <3
 
Mer om påskhelgen i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0