Vecka 14

 
Frans är vaken mer och mer och jag funderar på hur man ska underhålla en så liten men samtidigt stor bebis. Vi går runt i vardagsrummet och tittar på färgglada grejer. Jag pratar med honom och han jollrar tillbaka. Men mest vill jag bara att han ska sova så att jag kan få lite egentid.
 
Nätterna har varit jobbiga på sistone och han vaknar ofta. Jag somnar sittandes och kan sittsova i en timme utan att jag märker det. Poff säger det så har tiden sprungit förbi. Hemmet är kaos och vi har bebissaker överallt. Skulle verkligen behöva en större lägenhet, eller bara ha mer förvaring. Det löser sig som min mamma brukar säga.
 
Den här veckan har jag inte mycket inplanerat. Jag har min mammaträning och så har jag min första middag ute utan Frans! Det ska bli skönt med egentid. Ska ta på mig något som inte är amningsvänligt, haha. Resten av veckan tar vi som den kommer. Hoppas att våren kommer tillbaka snart.
 
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0