Vecka 17

 
Vi överlevde! Det är måndag och vi överlevde helgen. Vadå? undrar ni. Jag har inte skrivit ut något men Dan åkte på jobbresa i torsdags och var iväg över helgen. I fredags tog jag mitt pick och pack och körde hem till mina föräldrar för både avlastning och sällskap. Jag hade inte kört ensam med Frans i bilen tidigare, men det gick jättebra! Han var vaken hela vägen såklart, men han var på gott humör.
 
Men det är så skönt att Dan är hemma nu. I torsdags var jag helt själv med Frans och även om det gick jättebra så är det så skönt att vara två. Dan jobbar dessutom alltid hemifrån, så han finns liksom där om det krisar. I vilket fall så hade jag och Frans en mysig helg hos mina föräldrar! Vi får kika på den i ett annat inlägg.
 
Den här veckan har jag lite smått och gott inplanerat. Jag ska träffa kollegor på promenad och lunch, ska på min mammaträning och på fredag kör vi till Sarahs och Niclas stuga för att fira Valborg där i helgen. Så mysigt det ska bli!
 
Och ni, ni hänger med. Som Alex och Sigge brukar säga i sin podd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0