Vecka 33

 
Det känns som att vår semester är slut nu. Vilket är jättekonstigt för Dan har bara varit ledig 1,5 vecka i sommar och jag är ledig i 1,5 månad till, så det stämmer ju inte alls. Vi kan ha kvar vårt sommarlunk lite till om vi vill. Men kanske att vardagsstressen börjar trappas upp? Det är fler människor i stan nu, man trängs lite mer i butiker när man handlar och det är folktomt nere vid bryggorna.
 
3 oktober börjar jag jobba igen och då har jag varit hemma i 11 månader. Hur kan tiden ha gått så fort? Jag förstår inte. Nästan ett helt år har jag varit hemma då och poff sa det bara. Det ska bli spännande att se hur vår familjedynamik blir när Dan är hemma istället för mig. Ska bli skönt att slippa handla all mat jämt haha.
 
Men vidare till den här veckan.
  • Malmöfestivalen har börjat! Har jag besökt den en enda gång eller ens kollat vilka artister som ska spela? Svar nej. Men jag och Frans ska ner en sväng idag och äta lunch med Tatiana och Ester. Kommer vi vara de dryga personerna som trängs med barnvagnar? Svar ja.

  • Annars har jag en del kompisluncher inbokade i veckan. Ska bli mysigt!

  • På onsdag fyller min syster år och det ska vi fira med restaurangbesök på lördag.

  • Och så fyller Carros och Johans Oscar 2 år som också ska firas med kalas.

Hoppas också att veckan kommer innehålla många bad. Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0