Vecka 34

 
Hej och glad måndag!
 
Jag och Dan har precis tittat på det första avsnittet av House of the Dragon på HBO. Det har ändå potential tycker jag? Vad tycker ni som sett det? Annars börjar tydligen Idol den här veckan! Ska bli kul att följa.
 
Saker jag ser fram emot den här veckan:
  • Att gå till naprapaten. Har så ont i min rygg just nu, och inte ens i ländryggen utan i bröstryggen typ. Detta beror antagligen på att jag knappt tränar och går runt och bär på en 9 kilosbebis ganska mycket. Ska bli skönt att komma iväg och knåda ryggen i alla fall.

  • Imorgon ska jag träffa Johanna och Ina på stan. Vi ska gå i butiker och fika. Ska bli mysigt!

  • På fredag ska vi till Helsingborg och träffa Regina och Henri. Vi ska gå på loppisar och annat kul.

  • Och på lördag är det dags för årets första kräftskiva! Är pepp på att äta skaldjur.

Här på bloggen har jag ett och annat att ta igen. Jag tog visst lite ledigt under helgen.
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0