Hampus 30-års fest

Tack för fina kommentarer! Nu ska jag rycka upp mig och ta tag i bloggandet :) För ett par veckor sedan så firade min systers sambo sin 30-års dag med en ordentlig lokalfest.
 
Familjen Strandberg var finklädda och pepp! Typisk småbarnsfamilj som får byta blöja i ett omklädesrum haha. Men whatever works.
 
När det var dags att äta höll min syster tal. Så gulligt och fint.
 
Det bjöds på buffé med pastasallad, chark, ostar och en massa annat gott.
 
Frans hittade direkt till den kylda ölen. "Mitt barnbarn det där" sa min pappa 😅
 
Födelsedagsbarnet Hampus och min pappa! Min pappa har varit lite sjuk och gått ner mycket i vikt, men han är frisk nu och mår mycket bättre. <3
 
Frans somnade i vagnen och vi hängde med i festen tills klockan blev 12. Sedan var det dags för oss att gå hem. Tack för mysig kalaslördag och grattis igen Hampus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0