Juldagen 2022

Hej kompisar! Nu ska vi kika på hur juldagen såg ut för vår del. Jag, Dan och Frans körde hem från mina föräldrar ganska tidigt på morgonen, efter att ha sovit över där på julafton. Vi mellanlandade, lämnade av lite julklappar och gjorde oss i ordning på nytt.
 
Klädde upp mig i den här klänninge från & Other Stories.
 
Sen var det bara att packa ihop sig igen och köra tillbaka till Lödde.
 
Det var nämligen dags för julfirande nummer 2. Hela min familj med samtliga syskon samlades. Jag, Dan och Frans matchade i grönt.
 
Älskar honom så jag går sönder <3
 
Vid 16-tiden hade alla kommit och vi korkade upp en flaska champagne som mamma fått i födelsedagspresent.
 
Och sen spelade vi julklappspelet.
 
Carl och Frans.
 
Vi åt julmat tills vi inte kunde få ner en enda bit till.
 
Sen delade vi ut julklappar och satt och pratade tills klockan blev sent.
 
Avslutade kvällen med min hembakade saffranskladdkaka.
 
Så var julen förbi! Swish sa det bara, men fint var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0