Lite från förra veckan

Efter kalashelgen så jobbade jag hemma på måndagen. Så skönt att kunna välja det när man behöver! I födelsedagspresent av min syster fick Frans bland annat en bebisgitarr som hon hade klistrat på en massa klistermärken med rockloggor. Kommer från en familj som värderar musiksmaken ganska högt och de vill gärna föra detta vidare till Frans 😅
 
Den här bilden tog min faster på kalaset. Tyckte den var fin <3
 
Det blev tisdag. Hade på mig en kjol från Lindex som jag köpte på Black Friday.
 
Började dagen med ett besök hos psykologen.
 
Och smet sedan in till kontoret. Hur fint är vårt bibliotek på kontoret?
 
En dag åt jag lunch ute med ett par kollegor. Vi gick till Klang och jag beställde deras halloumisallad.
 
När jag var på kontoret en morgon fick jag det här sms:et. Så himla tråkigt, kunde han inte gått en dag när jag var hemma? Men aja, så kul att han har börjat gå nu!
 
I födelsedagspresent fick Frans den här urgulliga mössan av min bror Christoffer och hans sambo Annie. Annies mamma hade stickat den! Vill ha en likadan själv.
 
Avslutar det här inlägget med en bild på vad jag ofta gör här hemma – springer efter Frans och säger neeej när han drar och sliter i grejer 🤷🏻‍♀️

Kommentarer
Postat av: Polly

Vart är den fina vita tröjan ifrån som du matchad med kjolen? <3

Svar: Den är från Sanne Alexandras webbshop! :)
Sofie Strandberg

2022-12-08 @ 07:41:24
Postat av: Ida

Har läst din blogg ett tag och ville bara säga att jag verkligen uppskattar att få följa med i din vardag, känner stor igenkänning i mycket då jag också har en liten som nyligen blivit ett år och som mest ägnar sin tid åt att röja bland de saker han vet att han inte får röra 😆

Svar: Tack för att du läser! <3
Sofie Strandberg

2022-12-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0