32!

 
Så igår fyllde jag år! Hela 32 år.
 
Förra året slog jag på stort och firade min födelsedag på hotell, med middag ute och en massa bubbel. Kommer ihåg att jag var så ledsen över att jag aldrig blev gravid. Vi hade försökt i ett år men det tog inte. Inte visste jag då att jag inom en månad skulle få plus på stickan och att jag ett år senare skulle stå här med en liten bebis.
 
I år är första året på länge som jag inte gjort något stort på min födelsedag. Vi hade en supermysig middag med mina föräldrar och syskon, men för mig så var det hela tiden någon annan som var i fokus. Och vet ni, det gör absolut ingenting. Ser fram emot alla födelsedagar som kommer att firas med min lilla familj <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis och tack för mysig blogg. Må så gott!😊🎂

2022-02-27 @ 21:38:54
Postat av: minbloggochlivet.blogg.se

Grattis i efterskott 🥳🌸. Låter som du hade en bra födelsedag. Snart kommer du med all säkerhet bara fira din lille sons födelsedag 🥰

2022-02-28 @ 08:58:16
URL: http://minbloggochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0