Helgen: Tacosmiddag, nystädad lägenhet och fikahäng

Vi kikar på hur helgen har varit!
 
Lördag
Jag ska inte klaga mer på min dåliga sömn, haha. Men natten till lördagen var sådär igen, så Dan tog ett tidigt morgonpass med Frans så jag fick sova och sedan gick jag upp och bytte av Dan så han fick sova. Jag drack kaffe och Frans hängde i gymmet framför Nyhetsmorgon.
 
När alla var vakna och pigga så bytte vi om för en promenad ute i solen.
 
Våren finns där borta!!
 
Sedan fixade vi lite hemma och städade. Runt 15.30 packade vi ihop oss för att köra till Dans bror Ola och hans familj i Norrvidinge.
 
Där spanade vi in deras nyrenoverade kök, åt tacos och Frans fick hälsa på sina kusiner och gosa med sin faster.
 
Mitt amningssällskap var katten Harry. Harry är faktiskt vår katt Nimas pappa! Tycker de är väldigt lika, förutom att Nima då är helt svart.
 
Klockan 20 började Frans bli riktigt gnällig så då kände vi att det var dags att köra hem. Nima hälsade på oss när vi kom hem och så tittade vi på Melodifestivalen innan det var dags att sova.
 
Söndag
Det blev söndag och vi njöt av en nystädad lägenhet.
 
Vi gjorde oss lite söndagsfina eftersom min kusin Therese och hennes familj skulle komma över på fika.
 
Helt klädd i beige dagen till ära.
 
Vi fikade och Frans fick hälsa på sin nästkusin Moa. Tänk att få träffa både sina kusiner och sin nästkusin samma helg!
 
Klockan 16 vinkade vi hej då till Tesse, Stefan och Moa och sedan körde jag och Dan iväg och fixade lite ärenden. Orkar inte hur söt Frans är i sin teddyoverall!! <3 Och sen var helgen slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med bebis och katt? Är orolig för framtiden med barn 😂

Svar: Haha! Det går heeeelt okej. Men hon är inte jätteglad i Frans och känner sig ganska utanför. Men vi försöker ge henne så mycket kärlek vi kan <3 Det är mest att hon är sur över att inte få vår fulla uppmärksamhet hehe.
Sofie Strandberg

2022-02-18 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0