Vecka 7

Måndagar har aldrig varit bra dagar för mig. Inte när jag jobbar och inte nu när jag är föräldraledig. Undviker verkligen att boka in saker på måndagar så att jag bara kan sitta hemma och titta på TV-serier.
 
Idag vaknade jag dessutom med nackspärr mer eller mindre och då blir det inte mycket gjort här hemma. Inte alls konstigt att jag har fått ont i nacken med tanke på att jag sover sittandes vissa nätter. Men jag fortsätter att ta mig ut minst en gång om dagen för promenad, måste verkligen det för att må bra.
 
Idag är det alla hjärtans dag och jag och Dan firar med middag hemma i soffan. Vi har lovat varandra att gå ut och äta på restaurang om någon månad. Skulle så gärna vilja testa restaurang Aster som ligger här i Västra Hamnen. Men det kommer! 
 
Nästa helg fyller jag år och då ser jag väldigt mycket fram emot att äta prinsesstårta och dricka bubbel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0