Vecka 8

 
Hej och glad tisdag!
 
Vissa saker blir enklare och enklare ju äldre Frans blir. Jag blir säkrare som förälder, amningen rullar på och jag känner mitt barn. Men vissa saker blir svårare. Frans somnar inte lika enkelt nu som han gjorde innan. När han var alldeles ny sov han nästan hela tiden, men nu måste jag aktivt få honom att somna. Jag vaggar och ammar och sjunger och gör om allt igen tills han till slut somnar på kvällarna.
 
Men det är också roligare att han blir äldre! Han ler och jollrar och man får äntligen lite respons.
 
På lördag fyller jag 32 och snart är min bebis tre månader. Vi ska fira med en pastamiddag med min familj. Är väldigt pepp på det! I veckan har jag lite smått och gott inplanerat. Promenader, ett besök till BVC och nu alldeles strax ska vi träffa Sarah och Sixten på stan.
 
Hoppas att ni mår bra och att ni får en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0