Vecka 9

Idag blir Frans 3 månader gammal och jag sitter och gråter framför nyheterna.
 
Jag tänker så mycket på att det lika bra hade kunnat vara vi. Att vi skulle fly vårt land och lämna våra hem bärandes på våra barn. Jag tittar på Frans som i skrivande stund sover tryggt i sin vagn. Jag kommer att göra vad som helst för dig viskar jag medan jag klappar hans lilla huvud.
 
I veckan har jag ganska mycket inplanerat. Jag ska på fikor och luncher och promenader för att jag just nu har lyxen att göra det. För att mitt i kriget så fortsätter mitt liv som vanligt och det känns så himla orättvist.
 
Glöm inte att bidra med det ni kan. Ni swishar UNICEF på 90 20017 och skriver UKRAINA i meddelandet för att vara med att bidra.
 
Ta hand om varandra ❤️

Kommentarer
Postat av: Ajli

håller med, det är helt obegripligt!

2022-02-28 @ 16:46:17
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0