Fredag till söndag: promenader och spontanmiddag

Vi kikar på hur min helg har sett ut!
 
Fredag
I fredags sken solen men det var mycket kallt ute. Jag skulle bege mig ut på min vanliga dagspromenad och försökte göra mig lite fredagsfin. Hade massvis med torrschampo i håret och sjöng för Frans medan jag sminkade mig. Kom inte på en enda låt som jag kunde utantill förutom Slå mig hårt i ansiktet av Thomas Stenström, så den fick det bli hehe.
 
Jag skulle lämna tillbaka lite grejer på stan och köpa pyjamas till Frans.
 
Passade på att köpa kaffe på Espresso House och sedan traskade vi hem igen.
 
På kvällen tittade vi på Talang och åt hämtmat. Dessa två!!! Finaste som finns <3
 
Lördag
Det blev lördag och jag och Dan försökte städa här hemma. Det är just nu ganska svårt att få Frans att somna om man inte går ut med honom i vagnen. Så det blev mest att jag underhöll Frans och Dan städade. Vi hade bjudit hem Sarah och Niclas på spontanmiddag och jag var mycket pepp på häng med vuxna människor.
 
Hej från två lördagsfina personer!
 
Ny sammetsklänning från Indiskas rea. Ni hittar den här!
 
Sarah, Niclas och Sixten ringde på dörren klockan 18 och då dukade vi fram kvällens middag – Boeuf bourguignon!
 
Grytan hade fått koka i vår crock pot i 7 timmar. Mycket gott.
 
Sen hängde vi tills klockan blev 22.30. En riktigt mysig kväll!
 
Söndag
På söndagen gjorde vi inte mycket mer än att promenera i ett januarigrått Malmö, men det var mysigt det också. Sen var helgen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0