Vecka 2

 
Idag börjar mitt nya liv!
 
Skojar. Men ändå inte. Idag börjar Dan jobba igen. Vi har varit lediga 6 veckor tillsammans. Sedan Frans föddes har vi varit i vår lilla bubbla, men nu är det dags att försöka skapa sig en vardag. Det ska bli spännande att se hur den kommer att se ut nu. Kommer jag bli galen? Kanske. Det kommer bli många promenader, mycket fika och mycket bebishäng hehe. 
 
Jag har i alla fall tänkt att jag ska ta den här första veckan lite som den kommer. Målet är att komma utanför dörren en gång om dagen, om det så är för att handla, gå en promenad eller göra ett ärende. 
 
Annat jag ska göra i veckan är:
  • Gå till BVC för första gången ensam! Hehe. Tror det kommer gå bra dock. Gillar verkligen vår BVC-sköterska dessutom.

  • Ta TSH-prover för att kolla så att min sköldkörtel är OK efter graviditeten. Hur ska man få in en massa sådana här ärenden med en liten bebis? Aja, han får följa med helt enkelt.

  • Prata med kompisar i telefon, kanske boka in någon fika, börja titta på dopplaner och göra ett och annat ärende på stan.
 
Det blir kul. Eller? Jodå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0