Vecka 4

Det är första gången på länge som jag har fått Frans att sova i babynestet på dagen. Firar detta med att passa på att blogga!
 
Vi har sjukstuga här hemma. Bara jag tack och lov och jag börjar friskna till nu, men helgen har inte varit rolig. Jag tycker att jag har varit försiktig: gått i butiker udda tider när de är tomma, nästan inte träffat någon inomhus, hållit avstånd och tvättat händerna som en galning. Men ändå blev jag sjuk.
 
Vilken tid vi lever i och det är inte lätt med en bebis som snart fyller 2 månader. Man gör sitt bästa för att ta hand om den lilla och ändå känns det som att det inte är tillräckligt ibland. Tack 1177 och BVC för bra råd i dessa tider.
 
Ta hand om varandra!
 

Kommentarer
Postat av: M

Ni får också ta hand om er! Håller tummarna för att Frans och Dan håller sig friska!! ✊🏼✊🏼

2022-01-24 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0