Vecka 5

Hej och glad måndag!
 
Idag och imorgon deltar jag i vår digitala konferens på jobbet. Frans ligger i skrivande stund och sover på mig, så hittills funkar det bra. Kul att få hänga med lite fast att man är inne i sin mammaledighetsbubbla.
 
Annars händer inte mycket i veckan. Jag har planerat att äta en och annan semla, träffa Sarah och Sixten för en fika och gå en promenad eller fem. Jag och Dan är äntligen friska. Vi har egentligen varit friska och ur karantän ett tag, men vi har varit ganska snörvliga och hesa båda två. Men nu har vi fått livet tillbaka! Äntligen.
 
I veckan går vi också in i Februari aka min födelsedagsmånad! Jag vet inte om det är för att jag har fått barn eller bara blivit vuxen, men jag önskar mig ingenting? Önskar mig bara en god middag, häng med fina personer och bubbel. Detta är så olikt mig. Det brukar alltid finnas så många materiella grejer jag vill ha annars. Men i år? Nej. Jag vill bara ha egentid och kunna umgås med folk, haha. I år kommer jag fira min födelsedag tillsammans med mina föräldrar och syskon. Jag ska bjuda på pasta och vin och så ska vi ha det mysigt.
 
Hoppas ni håller er friska där ute!
 

Kommentarer
Postat av: Ajli

Jag önskar mig din glada klänning! Annars är jag också gammal: fika och champagne ville jag ha förra året :)

2022-02-01 @ 10:02:42
URL: http://ajlimuller.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0