En vecka i Löddeköpinge

Förra veckan var mina föräldrar bortresta, så jag och Dan passade deras hus i Löddeköpinge. Men eftersom vi har Nima så ville vi gärna sova hemma, men åkte dit om dagarna, matade deras katt och hängde.
 
På tisdagen gjorde vi oss fina eftersom vi bjudit hem Carro, Johan och Oscar på middag.
 
Det var härligt sommarväder. Jag hade på mig en Adooreklänning och Frans en kortärmad skjorta från Zara han har fått ärva av en kollega till mig.
 
Vi bjöd på lövbiff med potatissallad och sallad.
 
Till efterrätt åt vi tobleronetårta ute i trädgården.
 
Dan och Frans matchade <3
 
När Carro, Johan och Oscar åkt hem tittade vi på Allsång på Skansen i uterummet innan det var dags att köra hem och sova.
 
De andra dagarna vi var där hängde vi mest vid poolen.
 
Det var 21 grader varmt i poolen och vi tänkte att det var för kallt för att låta Frans bada i den. Men han fick doppa sina små ben och tyckte det var så roligt att plaska.
 
Mitt hjärtas gull <3
 
På fredagen kom min kusin Therese och hennes dotter Moa på besök. Vädret var inte så roligt, men det badades ändå!
 
Tesse och Frasse <3
 
På eftermiddagen blev det sol och vi gick till en lekplats i närheten. Köpte en till klänning från Adoore när jag var i Stockholm. Får sluta köpa den här i alla färger som finns, haha. Men älskar modellen! Här hittar ni den.
 
Till middag åt vi pannkakor.
 
Och sedan tog vi ett kvällsdopp. På fredagskvällen kom mamma och pappa hem igen och vår vecka i Löddeköpinge var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0