Förra veckan: Leklunch, FaceTime och sommarens första bad

Förra måndagen var det 30 grader varmt. Sarah och Niclas bjöd hem mig och Frans på lunch och så badade Frans och Sixten i deras barnpool. Det bjöds på halloumiwraps.
 
Och så lektes det massor i värmen. Här är Frans väldigt trött men vill också fortsätta leka, haha.
 
Somnade bums i bilen på väg hem <3
 
På onsdagen hade jag en promenad inbokad med min kollega Maika som också är föräldraledig. Vädret var strålande.
 
Vi köpte en kaffe och pratade mycket och länge. Fin dag!
 
Försöker ringa mina familjemedlemmar på FaceTime lite oftare nu så att Frans kan se dem, och de kan se Frans. Frans älskar det och vill helst hålla i mobilen själv 😅
 
Taggad kille på väg ut på promenad. Märks det att jag gillar grönt?
 
Rosorna på vår bakgård. Sommaaaaar <3
 
Och så blev det fredag och jag och min granne Magdalena badade i havet.
 
Frans och Jacob hängde på bryggan och så hjälptes vi åt att passa medan en av oss badade.
 
När Dan sedan hade slutat jobba körde vi till Sölvesborg, men mer om det i ett eget inlägg.

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar också grönt 🙈 vart har ni köpt den tjusiga solhatten nånstans?

Svar: Den är från Lindex! :)
Sofie Strandberg

2022-07-06 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0