Lördag i Stockholm: Sista dagen, hotellhäng och Humlegården

Dags för att kika på sista dagen i Stockholm! Det var lördag och jag vaknade upp lite krasslig, så jag började dagen med att hänga på hotellet och tittade på This is us. Dan och Frasse gick en långpromenad och jag fick möjlighet att vila. Framåt eftermiddagen mådde jag bättre och tog mig ut på stan för lunch.
 
Sen gick vi tillbaka till hotellet och hängde lite till. Allt Frans önskar sig i hela världen just nu är en fjärrkontroll.
 
När klockan närmade sig 17 gick vi till tunnelbanan för att möta upp Carl och Alice. Två favoriter på den här bilden <3
 
Vi letade middagsrestaurang, men så svårt ibland när man har barnvagn? Det är rätt många ställen där det är trångt och det inte går. Gick förbi Sergelstorg.
 
Och tillbaka till hotellet för att äta på deras restaurang Greta.
 
Vad är du sugen på Frans?
 
Jag beställde in räkmacka. Mmm, mycket gott.
 
Morbror Carl <3
 
Efter middagen gick vi till Omnipollos i Humlegården.
 
Satt ute, drack öl och kaffe och pratade om livet.
 
Lillebror!
 
Sen var resan slut. Dagen efter tog vi tåget hem till Malmö igen. Ett par fina dagar i Stockholm!! Så fina att det här kommer bonusbilder som jag missat att ta med:
 
❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0