20-årsfest i Ängelholm

I fredags firade Prisjakt att de fyllde 20 år och hade en sommarfest på Ängelholmskontoret. Jag lämnade över Frans till Dan och klädde upp mig i en klänning från Adoore.
 
Klockan 17 anlände vi till kontoret. Nu skulle här firas!
 
Vi fick mat som jag missade att fotografera, men dessa urgoda cupcakes hamnade i alla fall på bild.
 
Men det bästa var ändå att sjunga karaoke. Ju längre in i kvällen vi kom, ju fler blev vi i karaokerummet.
 
Var så glad över att komma ut och mingla lite. Har ju mått sådär här hemma i min bubbla, så det var väldigt skönt att bryta den.
 
Vid 22.30 tog jag tåget hem till Malmö igen. Dagen efter var jag så trött (pga en bebis som vaknar klockan 07 och inte alls bryr sig om att hans mamma vill sova längre), men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0