Lite från veckan

I måndags var det Nationaldagen och det ösregnade ute. Jag var lite nere och kände att jag absolut inte kunde sitta hemma, så vi trotsade vädret och gick en långpromenad. Traskade ner till Triangeln och åt galette på Creperiet. Dan med tonfiskröra och jag med kyckling, svamp och mozzarella. GOTT.
 
När vi ätit upp vaknade Frasse och då fick han såklart också ha mat.
 
I tisdags började Dan jobba igen och det var dags för mig och Frans att hitta tillbaka till våra rutiner.
 
Som att gå långpromenader oavsett väder.
 
I onsdags tog vi bussen till Limhamn för att träffa Tatiana och Malin och deras barn. Jag gick på mammaträning tidigare med Tatiana och Malin, men nu efter operationen fick jag sluta. Så himla tråkigt för älskade verkligen träningen. Vi gick i alla fall till Espresso House och åt lunch.
 
Tatianas dotter Ester älskar att sova med sin snuttefilt i ansiktet. Jag dör så gulligt haha.
 
En morgonselfie med mitt hjärtas gull.
 
Vår resevagn har kommit! Den ska vi ha med oss till Stockholm i sommar och Paris i september.
 
Försöker komma över att det kladdas så mycket när Frans äter gröt och vanlig mat. Vill nästan fortsätta ge honom ersättning bara för att slippa allt kladd 😅
 
Helt plötsligt blev det sommar och Frans var coolast i stan.
 
Och så blev det fredag och min kusin Tesse och hennes dotter Moa kom på besök. Men mer om det i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0