Livets första mors dag

För exakt en vecka sedan vaknade jag upp till mitt livs första mors dag. Hade en koalarumpa bredvid mig i sängen <3 Fick presenter i form av ett armband och ett halsband från Syster P. Visar det i ett annat inlägg!
 
Vi hängde bara hemma på dagen, sen gjorde vi oss i ordning på eftermiddagen. 
 
Vi skulle ut och äta middag.
 
På Dockans hamnkrog! Det var så pass varmt att vi kunde sitta på deras uteservering.
 
Dan <3
 
Den här dagen hade de endast en trerättersmeny man kunde beställa, så trerätters fick det bli! Förrätt var vit sparris och serranoskinka.
 
Till varmrätt åt jag oxkind medan Dan åt varmrökt lax.
 
Och efterrätten var toscakaka med jordgubbsmousse.
 
Mätt och glad!
 
Frans sov heeeela middagen, så jag och Dan kunde sitta och prata länge om våra sommarplaner och annat kul. Sedan gick vi hem och mors dag var slut. Fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0