Vecka 25

 
Hur blev det midsommarveckan redan? Jag hänger inte med. Har ingen sommarkänsla alls och det är snart juli.
 
På fredag ska vi fira midsommarafton hemma hos Carro och Johan som vi gör varje år. Det ska bli mysigt och hoppas verkligen att vädret kommer vara fint. Annars har jag inte alls mycket inplanerat i veckan. Jag och Frans ska träffa Sarah och Sixten för fika på onsdag, och annars ska jag förbereda inför fredag.
 
Jag mår helt okej just nu, det går upp och ner. Känner efter i kroppen ganska ofta. Är det något annat som inte är bra? Är det något annat som måste opereras? Och jag förstår att det är som jag har blivit rädd efter allt med gallblåsan, men det känns piss om jag ska vara ärlig. Vill bara vara glad och njuta av att vara föräldraledig, vill njuta av sommaren.
 
Hoppas ni har haft en fin helg och en bra start på veckan. I fredags var jag på fest på jobbet, men bilder från den kvällen får ni i ett annat inlägg 🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0