Fyra saker från den senaste tiden

Förlåt om denna bilden inte är så nice, men jag måste visa. Frans har haft väldigt mycket skorv sedan han var cirka 2 månader. Jag har smörjt och smörjt och smörjt med olja och borstat och pillat bort. Men det hjälpte inte, det kom bara tillbaka och tyckte nästan även att det bara blev värre och värre.
 
Tills ni tipsade under 3 månaders-inlägget om salvan Borago!! Lägg ägg så effektivt. Den röda och torra huden lade sig nästan direkt och nu är det inte alls lika mycket skorv kvar. Ska tipsa alla jag känner om den här salvan. TACK för att ni delade med er!
 
En annan grej är det här med bärsele. Jag fick äntligen den att funka efter att inte haft någon aning om hur man knäppte den. Smidigt när jag behöver plocka här hemma och Frans inte vill ligga själv. Dock så är han inte jätteglad i selen än och är bara nöjd korta perioder. Men ändå! Ska börja ta med den till stan ifall Frasse vaknar och inte vill vara kvar i vagnen.
 
Nästa vecka ska jag fixa naglarna och vet inte helt hur jag vill ha dem. Bianca Ingrosso lade upp den här bilden på sin Instagram Story och jag tänkte att jaaa men kanske något liknande? Vill ha naturella men är också trött på min franska manikyr.
 
Sist men inte minst – är så glad för min mammaträning! Den här bilden lade gymmet Stark Starkare ut på sin Instagram. Här hittar ni dem. Känns så skönt att komma iväg en gång i veckan och träna och samtidigt kunna ta med sig Frans utan att det är några problem.
 
Hoppas ni har en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Hannas krypin

Vad bra att salvan hjälpte! Sele är smidigt, hoppas Frans gillar den så du kan ha honom i seob längre stunder.

2022-03-19 @ 06:51:44
URL: http://hannaskrypin.se
Postat av: Anonym

Vi har samma bärsele, tips är att fälla upp flärpen för att ge stöd till nacken! :)

Svar: Tack för tipset! :)
Sofie Strandberg

2022-03-19 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0