Lite från sistone: fredag till onsdag

I fredags var jag pepp och taggad på att gå en sväng på stan. Köpte lite grejer och fixade inför min födelsedag som var på lördagen. Förevigade med en hiss-selfie eftersom jag hade smink på mig haha. Det är inte många dagar i veckan jag har det nu för tiden.
 
Hämtade min födelsedagstårta på ICA Maxi och lyssnade på Fredagspodden.
 
Ni har ju redan sett hur min födelsedag var så vi hoppar istället vidare till söndagen. Frans hängde lite i gymmet. Ser ni att jag har överöst honom med alla möjliga leksaker? Kom igen greppa någon skallra Frans!! Men nej, händerna är fortfarande godast.
 
Vi gick en promenad och det kändes vårigt.
 
Fina fina Malmö <3
 
På måndagen hängde vi bara hemma men i tisdags tog vi oss i kragen och gjorde oss vardagsfina. Body från Lindex, byxor som Frans har fått i present av sin farbror Ola med familj och så dregglis från Newbie.
 
Gullunge!!
 
I födelsedagspresent fick jag ett presentkort på & Other Stories och köpte då den här tröjan som jag hade spanat in.
 
Hittade också ett par byxor i garderoben som passade haha. Det är inte många av mina byxor som passar just nu, men det gör inget. Jag har verkligen inte bråttom eller tycker det är jobbigt. Däremot så vill jag inte köpa en massa nya byxor för tycker det är slöseri? Men kommer de aaaaldrig att passa så får jag såklart göra det till slut 🤷🏻‍♀️
 
Men älskling!!
 
Frans hatar att ligga på mage och träna nacken. Men vi kämpar på!
 
Om man kan titta på sig själv i mobilen så blir det roligare.
 
I tisdags var det också Fettisdagen och därför var vi såklart tvungna att äta semlor. "Oj hade ni folk över?" tänker ni och hehe nej... Åt en vanlig klassisk semla och en semla med vaniljkräm istället för mandelmassa. Vi köpte från Gateau och de var goda, men den klassiska semlan var godast.
 
Igår träffade vi prästen som vi ska ha på vårt dop, pratade om dopceremonin och tittade på festlokalen. Tror det kommer bli mysigt! Efteråt åt vi thaimat hemma hos mamma och pappa.
 
Nu är det torsdag och snart helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0