Lite från sistone

Dagarna har flutit ihop den senaste tiden. Vad har jag gjort på sistone egentligen? Känns som jag gör mycket och samtidigt ingenting alls. Men här är i alla fall ett axplock av bilder från mina senaste dagar.
 
Frans har börjat greppa saker. Han kanske inte gör jättemycket mer än att hålla i saker just nu, men tycker det är så gulligt. Allt han gör är gulligt för mig. Min lilla bebis <3
 
Förra veckan var det så fint väder. Jag försökte ut och gå så mycket som möjligt, även om Frans just nu inte är jätteglad i att ligga i vagnen.
 
I onsdags gjorde jag mig redo för att träffa Sarah och Sixten på stan.
 
Frasse och Sixten. Gullungar!
 
Vi gick till Moderna Museet som kanske just då inte var jätteroligt. Aja, vi fick känna oss kulturella för en stund i alla fall.
 
På väg hem från stan, klockan var 17 och det var fortfarande sol! Yey!
 
Så hoppar vi till lördagen. Vi skulle på brunch hos Carro och Johan.
 
Sluta va så gullig Frans!!! Brunchredo kille.
 
Jag tog tydligen inget foto på brunchen men det var mycket gott! På kvällen var vi hemma hos Sarah och Niclas.
 
Beställde pasta från Vapiano och burgare från Jensens Böfhus och tittade på Mellofinalen.
 
På vägen hem sov Frans så gott i bilen för en gångs skull. Han är inte glad i mycket just nu, varken att åka bil eller vagn. Tror han helt enkelt inte vill sitta eller ligga ner hehe. Hoppas det vänder snart! Inte kul att köra medan han skriker.
 
Det blev söndag! Dan var och såg Brynolf och Ljung på Malmö Live och Athena kom hem till mig och Frans på fika.
 
Vi avslutade dagen med en långpromenad i Västra Hamnen.
 
Igår hade jag och Frans en lunchdejt inbokad med min barndomskompis Tatiana och hennes bebis Ester. Frans var helt okej taggad på att åka buss.
 
Vi gick till Espresso House för lunch och kaffe i solen.
 
Och sedan blev det en promenad längs havet innan vi tog bussen hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0