Min födelsedag

I lördags fyllde jag år! Hela 32 år och har aldrig känt mig rikare. Första året det var så lite fokus på mig själv? Annars brukar jag verkligen hypa min födelsedag. Vaknade i alla fall bredvid den här lilla gullungen.
 
Det är så gulligt att han vill kolla på sig själv i speglar och kameror <3 Tror ni han får bruna ögon förresten??
 
Efter frukosten gick vi en promenad för att få Frans att somna i vagnen. Det var strålande väder ute och vi ville nästan inte gå in.
 
Sedan städade vi och dukade med långbord i vardagsrummet. Hela min familj skulle komma på middag <3
 
Jag gjorde mig födelsedagsfin. Hann inte locka håret för någon ville amma amma amma, men blev nöjd ändå.
 
Klänningen är ny och kommer från H&M.
 
Klockan 16 kom dem!! Min fina familj.
 
Alice och Frans!
 
Frans var finklädd i skjorta och finbyxor.
 
Jag fick presenter och bjöd på ost och vin. "Vad önskar du dig i födelsedagspresent?" frågade min familj och det enda jag önskade mig var bubbel haha. Fick således fyra flaskor! Tack tack.
 
Till middag bjöd jag på pasta a la vodka och mozzarella. Goooott.
 
Mysigt att sova hos gudfar och morbror.
 
Tycker den här bilden är hysteriskt rolig. Första gången min lillebror Christoffer höll Frans haha. Men sen blev det bra.
 
Varje år äter jag prinsesstårta på min födelsedag och självklart även i år!
 
Sen umgicks vi tills klockan blev 23 och vi kramades hej då. En mysig födelsedag på alla sätt och vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0