Så blev jag hackad

Och så blev jag hackad.
 
Jag visste att jag skulle bli det förr eller senare eftersom jag sitter på en äldre plattform med ett väldigt gammalt tema. Jag behöver rusta upp bloggen men det är svårt. Jag skulle egentligen helt och hållet behöva byta plattform, men jag har så många inlägg här inne jag vill behålla. Vill kunna leta mig bakåt och läsa tankar från förr.
 
Det är i alla fall tur att jag är gift med en utvecklare som kunde rycka in och hjälpa mig. Mobilsidan ser därför just nu lite annorlunda ut. Vi ska se om vi kan justera lite till. Men kanske är det dags att ta och bygga en helt ny blogg? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: L

När jag bytte över till wordpress från blogg.se så följde alla bilder med (trots att det vid överföringen på blogg.se står att så inte är fallet. Hela arkivet gick alltså att överföra helt problemfritt :)

2022-03-30 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0