Vecka 11

 
Hej på er!
 
Helgen kom och gick. Den var mysig med brunch, pastamiddag, Mellofinal och fika. Det har dessutom varit härligt väder med massor av sol.
 
På söndag fyller Dan år och jag har så svårt att komma på en bra födelsedagspresent i år. Behöver han något särskilt eller ska han få en upplevelse? Vi får se. Vi ska i alla fall fira med tårta! Obligatoriskt med tårta på sin födelsedag.
 
Annars har jag ett och annat inbokat i veckan. En lunch, ett träningspass och så kommer Regina och Henri till Malmö i veckan. Ska bli mysigt!
 
I skrivande stund har jag en bebis som sover på mig. Han är inne i ett kämpigt språng och är rätt svår att få att somna. Så det får bli lite som det blir just nu. Det är i alla fall väldigt mysigt med en sovande bebis på bröstet <3
 
Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0