Vecka 12

 
Måndag! Sol! Vår!
Idag var det uteserveringspremiär för mig. Så himla mysigt. Ser fram emot mer sådant under våren och sommaren.
 
Saker jag ser fram emot den här veckan:
 
🔷 På onsdag ska vi till BVC. Brukar ha ångest efter jag varit där, för jag känner alltid att det finns något jag kan göra bättre. Jag jobbar på att inte känna så och den här gången är jag väldigt spänd på att se hur lång Frans är och vad han väger. Tycker han har utvecklats så mycket den senaste månaden.

🔷 Ska också fixa naglarna på onsdag vilket jag är mycket pepp på!
 
🔷 Mammaträning på torsdag 🎉
 
🔷 Och på lördag ska vi ha dop för Frans. Vi har valt att ha ett lite mindre dop med endast de närmsta familj och vänner närvarande. Men det blir mysigt! Är glad över att få fira Frans med nära och kära.
 
Annars ska jag hänga hemma, gå en och annan promenad och förbereda lite inför dopet. Blir en mysig vecka och hoppas på mycket sol.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Du verkar ha en fin vecka att se fram emot! :) Hoppas det går bra på BVC och att du slipper ångesten efteråt.

2022-03-22 @ 19:16:24
URL: http://www.annamarialundstrom.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0