Vecka 13

 
Hej och glad måndag!
 
Idag är jag slut som artist. Att det kan vara så utmattande att anordna ett dop. Nu känns det som att jag får komma tillbaka till vardagen lite. Hela förra veckan handlade verkligen om att förbereda inför dopet.
 
Men det var så fint!! Så mysigt att få träffa alla och wow vilka fina presenter vi fick. Frans skötte sig exemplariskt och tyckte mest att prästen var intressant under ceremonin. Men mer om dagen i ett annat inlägg.
 
Den här veckan har jag lite smått och gott inplanerat. Bland annat ska jag och Sarah ha bubbellunch och skåla för hennes sista vecka som föräldraledig. På torsdag har jag min mammaträning och till helgen ska vi på tacosmiddag hos min bror i Helsingborg. Men framförallt ska jag varva ner efter förra veckan och försöka komma in i lite rutiner igen.
 
Hoppas ni hade en fin helg!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till dopet Du ser så lycklig ut. kram och ha en mysig vår.

2022-03-28 @ 18:47:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0