Helgen: Promenad, blombud och fikabesök

Min helg var mycket lugn, men fin. Vi kikar.
 
Frassefrassefrasse, mitt hjärtas lilla prins. Längtar tills jag är tillräckligt stark för att bära dig igen. Snart snart <3
 
På lördagen vägrade jag sitta hemma och känna mig dålig. Gjorde mig i ordning och vi tog oss ut.
 
Det regnade men det gjorde inget. Jag tog en lånecykel och cyklade bredvid Dan och Frans ner till Slottsparken. Jag blir starkare dag för dag men i lördags kunde jag varken gå snabbt eller långt. Men det var så skönt att komma ut!
 
Vår kompis Johan spelar i en orkester och de skulle spela utanför Stadsbiblioteket i Malmö. Vi gick dit och sa hej.
 
Hemma stod alla mina fina blomsterbud i full blom. Fick så fina blommor från min moster och morbror.
 
Och min kusin Therese med familj <3
 
Och från jobbet! Blev väldigt glad när jag kom hem och det ringde på dörren hela tre gånger! Jisses <3
 
På söndagen kom mina föräldrar förbi på fika. Detta är Frans innan han fick syn på min pappa och började storgråta, haha. Frans utvecklas så mycket just nu och blir mer medveten av omgivningen. Men morfar är inte farlig, lovar!!
 
Nima levde livet och trivdes i solen i vanlig ordning.
 
Och det var min helg ungefär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0