Lite från sistone

Det har öppnat ett café i botten av vårt lägenhetshus som heter Lemongarden. Gick in där en eftermiddag och köpte minimunkar med nutella. Lägg aaaaav vad gott.
 
Det är mycket som händer nu med Frasse! Han utvecklas hela tiden och är väldigt nyfiken. Det är bland annat mycket underhållande att ligga upp och ner i mitt knä och titta på TV.
 
Vi åkte till Ullared efter vi varit i Sarahs och Niclas stuga och handlade bland annat färgglada leksaker till Frans. Han älskade dem.
 
Går ju på mammaträning i Limhamn och där stod körsbärsträden i full blom. Hur sjukt att det är mitten av maj redan? Jag hinner inte meeed.
 
När man tar hand om barn men man också gärna vill titta på Wahlgrens Värld 🤷🏻‍♀️
 
I fredags när gjorde mig i ordning för en dag på Emporia med Niclas och Sixten. Visste inte då att jag skulle spendera helgen på soffan med feber och illamående. Hade i alla fall på mig en skjorta från H&M och byxor från MQ.
 
Frans har hittat sina fötter! Orkar inte vad gulligt. Han pillar på dem hela tiden, drar av sig strumpor och håller på. Det händer verkligen så mycket nu. Om två veckor är han 6 månader. Ett halvt år. Sjukaste jag hört. Hur kan jag ha varit mamma till någon så länge?
 
Imorgon ska jag ut och äta med mitt jobb! Ska bli kul att få klä upp sig, sätta på sig läppstift och umgås med kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0