Valborgshelg i Varberg

Förra fredagen var en mycket stressig dag. Natten hade varit sådär och Frans vaknade cirka en gång i timmen. Dan gav mig lite sovmorgon och klockan 08.45 låg jag och skrollade i mobilen i sängen när jag plötsligt får en notis från min kalender. "Sommardäck 09.15" PANIK. Efter att ha ringt firman fick jag en ny tid samma dag för att sätta på sommardäcken. Fortfarande något stressigt, men kanske inte lika panikartat haha.
 
När klockan var 14 ungefär tog jag, Dan och Frans vårt pick och pack och körde mot Varberg. Vi skulle nämligen till Sarahs och Niclas stuga och spendera helgen där.
 
Tog tydligen ingen bild under fredagen, men det gick bra att köra upp. På mina sommardäck och allt!! På fredagen åt vi middag, tittade på Bäst i test och gick och lade oss tidigt. På lördagen var det Valborg och jag och Dan började dagen med en promenad i det fina vädret.
 
Sedan anlände Carro och Johan lagom till fikat i solen.
 
Frasse var extra gullig i sin Valborgsoutfit.
 
Gulliga killar i beige <3
 
Lagom till eftermiddagen svidade jag om till min blåprickiga klänning från Indiska.
 
Den sötaste jag vet!
 
Rosé plockades fram och vi beställde pizza.
 
Innan läggdags tittade vi på Babblarna.
 
Sedan umgicks vi tills klockan blev 22 och alla var redo att sova. En mycket lugn men mysig Valborg. På söndagen vinkade vi hej då till stugan och körde hem igen. Tack Sarah och Niclas för en fin Valborgshelg och för att vi fick hänga i er stuga!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh var är denna underbara pizza ifrån?

2022-05-20 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0