Vecka 18

Den här veckan ska jag ta tag i mitt liv. Vi har varit bortresta i två helger och lägenheten är ganska stökig. Halvuppackade resväskor ligger i vardagsrummet och vi har disk och tvätt i överflöd. Men i veckan har jag nästan inget inplanerat så det blir en del fix hemma. Jag ligger efter med ett par blogginlägg, så det ska jag också ta tag i.
 
Annars rullar livet på i 190 km/h. Jag hänger inte med. Frans utvecklas och är så mysig. Jollrar och pratar med oss, skrattar och myser. Älskar honom så att jag går sönder. Hur ska man orka tänker jag ibland. Kärleken och oron blir övermäktig emellanåt. Vem ska han bli när han blir större? Får han snälla kompisar? Vad kommer han jobba med när han blir vuxen?
 
Sånt visar sig tids nog. Just nu går det hur bra som helst med att han är en liten bebis på fem månader.
 

Kommentarer
Postat av: M

Var tid har sin tjusning! Älskade lille gubben! 👶🏼❤️

2022-05-03 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0