Vecka 21

 
God morgon!
 
Hoppas allt är bra med er. Jag tog en liten paus från bloggen för att kurera ordentligt. Det är bättre nu, även om jag stapplar mig långsamt fram om dagarna. Är så trött på att känna mig sjuk, så vill bara vara helt frisk och pigg igen och fortsätta livet som vanligt. Men vi kommer dit, jag ska bara ta det lugnt.
 
Jag är sjukskriven två veckor nu, så Dan är föräldraledig istället. Så jag får väl se detta som lite kvalitetstid tillsammans också. Jag får inte bära Frans nu efter operationen, så därför kan jag inte heller göra saker själv. Men det kommer bli bra. Snart är det sommar dessutom!
 
Den här veckan har vi lite småsaker inplanerat:
  • På torsdag är det Kristi himmelfärdsdag! Nu är vi lediga ändå, men vi tänkte att vi skulle hälsa på våra vänner i Kågeröd om jag mår bra. Vi skulle dit på dop samma helg som jag låg på sjukhuset. Men förhoppningsvis ses vi på torsdag istället <3

  • På lördag ska jag se Jesus Christ Superstar med Sarah. Är taggad!!

  • Och på söndag firar jag livets första mors dag <3 Vi funderar på att äta ute på restaurang, vi får se.
Annars är planen att gå en kort promenad varje dag och vila upp mig. Hoppas på fint väder så jag kan hänga på balkongen.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0