Vecka 22

 
Den här veckan ska jag försöka ta mig tillbaka till vardagen. Jag är sjukskriven den här veckan också och Dan är föräldraledig. Men jag mår rätt bra nu, kan röra på mig mer och har börjat bära Frasse så smått. Det är två veckor sedan operationen nu.
 
  • Idag ska vi på 6 månaderskontroll på BVC! Ska bli spännande att se hur stor Frasse har blivit.

  • På fredag fyller mina bröder år och då ska vi hem till min lillebror Christoffer och fira.

  • På söndag har jag brunch med Middagsklubben inbokad! Alldeles för längesedan jag träffade dem nu. Vi ska till Mygel och jag är taggad på deras fattiga riddare.

  • Annars hoppas jag på fint väder så det blir många och långa promenader. 
 
Till bloggen har jag ett och annat inlägg att skriva, så ska försöka vara lite mer aktiv den här veckan.
 
Hoppas ni får en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0