Black Week med jobb, fika och födelsedagskalas

Lite från förra veckan.
 
På måndagen var det snö i Malmö. Herregud, detta känns som evigheter sedan. Jag stressade till bilverkstaden för att sätta på vinterdäck och resten av veckan var det 7 grader varmt och sol 🤷🏻‍♀️
 
Jag tog på mig varm tröja och drack té framför datorn hemma.
 
Ny dag! Snön var borta. Jag drack kaffe och jobbade hemifrån. Frans härjade runt i vardagsrummet.
 
Till kvällsmat blev det pasta, burrata, smörstekta grönsaker och pesto. Gott, snabbt och enkelt. Frans åt leverpastejmacka bland annat.
 
Det var Black Week den här veckan och det innebär massvis med jobb, men också roliga grejer på kontoret. På onsdagen anordnade vårt team ett fikahäng med tillhörande quiz!
 
På torsdagen var det Thanksgiving och ett par kollegor lagade Thanksgivingmiddag. Lägg av så gott!
 
Och självklart maaaaassvis med paj till efterrätt. Mmmm!
 
På självaste Black Friday firade vi med pizza och bubbel.
 
Sen var det dags för mig att sticka hem och förbereda inför den kommande kalashelgen. Frans var jättetrött men VÄGRADE såklart att somna. Så han lade sig på mattan då och då och vilade 😅
 
Lördag och fixad för kalas!
 
Men hela kalashelgen förtjänar ett eget inlägg. Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0