Förra veckan: tappad röst, kontorshäng och familjemiddag

Vi ska kika lite på förra veckan. Jag tappade min röst och blev förkyld för 75e gången den här hösten. Jobbade därför hemifrån första delen av veckan. Men på onsdagen mådde jag bättre och tog mig in till kontoret. På bilden står jag inne på Joe and the Juice och väntar på min lunchmacka.
 
Min granne Magdalena och jag tog en promenad en eftermiddag och avslutade med lite häng på lekplatsen.
 
Jacob och Frans!
 
Det blev fredag och jag gjorde mig fredagsfin.
 
Det blev kontorshäng för min del och jag och mina kollegor Regina, Tomas och Emma gick till Quan för att äta lunch.
 
Så gott där!
 
Sen följde Regina med mig hem. Vi hade nämligen bokat in en dejt för Dan och Frédéric med kidsen. Så de var hemma hos oss och hängde. Dessa små gullungar, tänk så roligt de kommer att ha tillsammans.
 
Och medan vi väntade på pizzan lekte vi på golvet.
 
Sen spelade vi spel och Frans somnade i selen <3 Mycket mysig kväll!
 
Det blev lördag och vi åkte hem till våra vänner Jenny och Jacob för att spana in deras nya radhus. Jag fick ett glas cider i handen och chillade i vardagsrummet medan de lagade mat.
 
Frans lekte med bilar (under uppsyn) och tyckte också radhuset var himla fint.
 
På söndagen tog vi det först lugnt hemma, men vid 16-tiden körde vi hem till mina föräldrar. Vi har familjemiddag en gång i månaden och den här gången var det mina föräldrars tur att ha det.
 
Vi åt vegetarisk gryta och Frans lekte med sin moster och morbror.
 
Sen körde vi hem, somnade och veckan var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0