Halloweenhäng och bebismys

Det har verkligen gått sådär att blogga den här veckan. En liten kille som vägrar somna på kvällarna och en trött mamma som ger upp och somnar klockan 21. What to do. Men nu hörni! Nu skruvar vi tillbaka klockan till förra helgen när det var Halloween. Jag och Frasse röjde på lördagsmorgonen i vanlig ordning.
 
Sen gjorde vi oss i ordning.
 
Försökte ta en familjeselfie, men två personer var inte lika taggade som jag haha. Frans hade på sig skelettkläder med tanke på Halloween <3
 
Vi köpte take away-kaffe och gick längs med kanalen innan vi tog tåget.
 
Till Kågeröd och hem till Sara W. Hon hade dukat så fint!
 
Vi fick ost och kex.
 
Och bubbel.
 
Linnea var också där.
 
Hej!
 
Alma och Frans lekte så fint.
 
Och så smidigt med äldre barn som älskar att leka med bebisar. Blir som att man har barnvakt haha  🙃
 
Till middag bjöds det på gryta med fläskfilé till vuxna och pasta med köttbullar till kidsen.
 
Så lekte vi mycket och länge och umgicks tills det var dags för oss att ta tåget hem igen. Så glad över att ha de här fina i mitt liv.
 
Det blev söndag och jag och Frans hade en utflykt inbokad. Min kusin Therese har nämligen fått en bebis och Frans har därför en ny nästkusin. Självklart skulle vi ta tåget till Bormölla för att hälsa på!
 
Hej Sam! Välkommen till familjen <3
 
Stolt storasyster Moa.
 
Vi åt räkmacka till lunch och kidsen åt pasta igen, haha.
 
Sen gick vi till en lekplats.
 
Hemma igen härjade Frans fritt bland Moas leksaker och fick dessutom ett hårband.
 
Vid 18-tiden kramades vi hej då och åkte hem igen. Tack för en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0