Lite från förra veckan

Förra veckan kom och gick. Såhär såg den ut ungefär.
 
Frans bara står och står nu för tiden. Min lilla minimänniska.
 
En hiss-selfie på väg till kontoret.
 
Fixade mina naglar förra fredagen. Blev mycket nöjd med längd och den franska manikyren.
 
Hemma har Frans härjat med leksaker och fortsätter att stå haha.
 
I lördags åkte vi hem till Dans bror Ola och hans familj. Vi åt bullar och pratade mycket och länge. Sen dansade Frans till Babblarna och levde life.
 
I söndags vaknade vi upp till snö! What!
 
Vi klädde på oss varma vinterkläder.
 
Och härjade på lekplatsen utanför oss. Men gud det var så kallt. Jag har inte köpt ordentliga vinterskor till mig själv än.
 
Resten av söndagen tog vi det lugnt och njöt av novembersolen.
 
En fin och ganska lugn vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0