Roliga saker från min vardag

Tycker att vår lägenhet har blivit så tråkig nu sedan Frans började krypa och ställa sig upp. Han når ALLT. Var ska jag ha mina fina dekorationer? Vi har fått plocka bort allt och det känns som att lägenheten endast är till för honom just nu. Väldigt tråkigt. Men härom dagen när Frans somnat tände jag ljus i fönstret och på köksbordet och det kändes så himla mysigt.
 
Jag har börjat träna crossfit med jobbet. LÄGG ÄGG vad jobbigt. Men kul! Vi går till BRAVE som ligger vid Malmö Live i stan. Varje gång tränaren visar vad vi ska göra skrattar jag för mig själv och tänker nej aldrig. Men sedan gör jag det ändå och är absolut helt slut efteråt.
 
Två memes från instagram som jag skrattade högt åt.
 
Fick det här meddelandet på jobbet en dag. Nu går det så fort. Slår vad om att han tar sina första steg när jag är på kontoret 😭

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0