Två outfits, nya naglar och morgonljuset just nu

Ett par bilder från förra veckan.
 
En Hello Fresh-middag med tortellini och ett rån och en majskrok till Frans. Vi har pausat Hello Fresh nu och det känns rätt skönt måste jag säga. Kul ibland! Men nu saknar vi våra egna recept.
 
Jag fixade naglarna förra veckan. Gjorde dem ljusa och tyckte det blev sådär. Men kul att testa något nytt.
 
Fotograferade två outfits förra veckan. En med Mom-jeans och brun oversized skjorta.
 
Tyckte jag såg ut som en typisk morsa i detta men gillade det starkt!
 
På fredagen vankades det AW på kontoret och jag tog på mig min roströda kostym från Mango.
 
Vet inte om jag någonsin kommer våga ta på mig den igen för alla mina kollegor stämde upp i ett WOOOOW när jag gick in på kontoret. Här försökte man smyga in lite diskret, men det gick inte 😅
 
AWn var trevlig i alla fall!
 
Morgonljuset är förresten fantastiskt just nu. Hösten har hittills varit så fin (och varm?!).
 
Imorgon är det fredag igen. Det ska vi fira med kompishäng, hämtmat och sällskapsspel 🎉

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0