Vecka 46

 
Nästa vecka är det Black Week och det innebär att jag har massor på jobbet just nu. Men det är kul! Dagarna rullar verkligen på i en väldig fart.
 
Den här veckan har jag inte jättemycket inplanerat. Jag ska träna med jobbet och gå en eftermiddagspromenad med en kompis. Ska vara en del på kontoret i veckan och på lördag ska vi till Dans storebror. Annars ska vi mest förbereda inför Frans 1-års kalas nästa helg. Herregud ett helt år. Vad hände med tiden? Ett år sedan vi låg där på BB och han var så så liten.
 
Är så taggad på att fira jul. Förra året satt jag mest och ammade hela julafton, så det känns som en revansch det här året. Men än är det inte december, så ska försöka hålla på längtet.
 
Ska försöka uppdatera så mycket jag hinner och orkar i veckan.
Hoppas ni har haft en fin måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0