Bilder från förra helgen

Förra lördagen begav jag mig ner till stan för att träffa Carro och Sarah. Vi skulle äta brunch och catcha upp.
 
Vi gick till Klang. Jag beställde in en toast med mozzarella och pesto och Sarah och Carro vars en ägg benedict.
 
Vi pratade mycket och länge om vad som händer i livet nu. Carro ska snart få en till bebis! Vårt gäng blir bara större och större. Vi beställde in chokladfondant och churros och pratade vidare.
 
Efter brunchen gick vi en sväng på stan. Jag köpte det här lilla setet som jag tänkte att Frans ska ha nu på Halloween.
 
Det blev söndag och vi var bjudna på dop. Frans var fortfarande lite sjuk, så Dan och Frans fick stanna hemma medan jag åkte.
 
Söndagsfin i klänning från &other stories.
 
Det var Athenas och Peters Alve som döptes och det var ett så mysigt dop. I församlingshemmet hade de sedan dukat med små gulligt vikta servetter.
 
Så åt vi smörgåstårta och prinsesstårta till efterrätt och sedan körde jag hem till killarna igen. Slut på förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0