Vecka 41

 
Första arbetsveckan gick ju suveränt!
Okej, jag var helt slut i huvudet de första dagarna och hade inte en droppe social energi kvar i kroppen. Men annars! Annars gick det väldigt bra.
 
Sedan operationen av min gallblåsa har jag haft svårt att vara mig själv. Svårt att hitta tillbaka till en vardag utan existentiell ångest. Har tittat på min son och bara tänkt på hur snabbt jag kan försvinna från honom, och hur han då inte ens kommer att komma ihåg mig. Jag har fått hjälp och det börjar sakta men säkert bli bättre. Det är så skönt, som att jag sprungit i motvind och äntligen har hittat lite lä. Jag tror att jobbet kommer hjälpa mig att hitta tillbaka ännu mer. Jag hoppas det i alla fall.
 
I helgen var vi ute i det fina vädret, gick långpromenader och hängde på lekplatser. Tänk att en helt ny värld har öppnat sig! Ska hänga på lekplatser och gunga hela den här hösten, och kanske nästa höst också och hösten efter det.
 
Den här veckan har vi än så länge inte jättemycket inbokat. Jag ska jobba, hänga på kontoret ett par dagar och på lördag ska vi ha våra grannar över på middag. Blir kul!
 
Hoppas ni har en fin måndag.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Skönt att du börjar hitta ut ur ångesthålet, tack för att du delar med dig och heja dig ❤️

Svar: <3 <3
Sofie Strandberg

2022-10-10 @ 16:38:50

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0