Vecka 42

 
Helgen kom och helgen gick. Nu är det måndag!
 
I veckan kommer jag att få lite kvalitetstid med min son då Dan ska på konferens och jag ska vara föräldraledig. Men först ett par dagars jobb! Imorgon ska jag in till kontoret. Tycker alltid det är mysigt att åka in dit. Dricka kaffe, prata med kollegor och äta lunch ute. Njutet.
 
Idag sprang jag min första löptur sedan jag blev gravid. Herregud vad ovant det var. Studsen i stegen, vart jag skulle fokusera blicken, det meditativa stadiet och inte minst konditionen – allt var off. Men jag hade så mycket energi efteråt och det behöver jag just nu. Ge mig endorfiner tack. Idag blev det 2 km och tanken är att jag sakta men säkert ska jobba mig upp till 5 km igen. Men det är ingen stress och ingen press. Detta gör jag endast för min psykiska hälsa.
 
Annars ska jag träffa mitt nya lilla kusinbarn i veckan och på söndag ska vi på dop. Blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0