Förra veckan: Måndagsdejt, promenader och Hello Fresh

Bitar från förra veckan!
 
Vaknade absolut inte morgonpigg klockan 07 förra måndagen.
 
Men Frans ville upp och fånga dagen! Han ska stå hela tiden nu.
 
Vi gjorde oss i ordning.
 
För att dra ner på stan!
 
Vi hade nämligen en måndagsdejt inbokad med Regina och Henri. Vi åt pokébowl och skvallrade.
 
Sen gick vi i butiker.
 
Och rastade av oss på H&M haha. En fin måndag!
 
Annars hängde vi mest hemma förra veckan. Hälsade på spegelbilden.
 
Och Nima levde sitt bästa liv.
 
Jag gick en och annan promenad.
 
Kommer sakna detta när jag jobbar!
 
Och vi lekte hemma. Tycker det är så svårt att hålla det städat nu när han kryper överallt. Har typ gett upp, haha.
 
Jag har börjat titta på senaste säsongen av Bachelor. Är mycket spänd på den här säsongen! Tycker den har potential.
 
Och så har vi skaffat Hello Fresh. En dag åt vi ris med kycklingfilé och ugnsrostade grönsaker. Frans åt en leverpastejmacka.
 
Nima är inte jättepepp på att Frans har börjat ställa sig upp och klättra på saker. Det betyder att hon har färre ställen att vara i fred på, hehe.
 
I onsdags åkte jag och Frans till Emporia för att göra lite ärenden.
 
Ny dag, ny selfie i hissen.
 
När vi var klara tog vi bussen in till stan och gick en promenad i Slottsparken. Det är så fint ute nu, älskar den här årstiden!
 
Och så avslutade vi veckan med att äta chili con carne med ris. Hittills gillar vi verkligen Hello Fresh! Kul med färdiga matkassar när man själv inte har någon inspiration. På fredagen åkte jag till Stockholm, men det kikar vi på i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0