Lite från sistone

Innan vi går in på vår Parisresa ska vi riva av lite bilder på vad vi gjorde innan vi åkte.
 
Frans vill verkligen inget annat än att stå och gå längs med möbler just nu. Han vill inte leka med leksaker, han vill knappt krypa. Bara stå.
 
För någon vecka sedan körde jag och Frans hem till Athena i Staffanstorp, själva! Jag tycker det är lite läskigt att köra själv med Frans eftersom han inte alltid är jättepepp på att åka bil. Men det gick bra.
 
Försökte ta selfie hemma hos Athena, det gick sådär.
 
Vi fikade. Chokladcroissanter och kakor från Marabou.
 
Såg ut såhär en annan dag när jag och Frans skulle gå på föräldragrupp på BVC. Frans hade aldrig sett så mycket bebisar tidigare och var mycket pepp.
 
Är det bara jag som tycker att det blev höst från ingenstans? Mysigt är det ändå. Jag är redo!
 
Det är inte ens lönt att putsa spegeln längre 🤷🏻‍♀️
 
En fredag var Dan iväg med jobbet och jag och Frans körde hem till mina föräldrar.
 
Pappa drog fram gitarren och spelade och Frans var underhållen.
 
Sen körde vi hem på kvällen och Frans somnade i bilen.
 
Ny dag! Det här var en lördag och vi gick på stan. Är mycket nöjd med min nya jacka från Lager157. Riktig morsa-jacka.
 
<3
 
Och annars har vi varit ute på lekplatsen utanför vår lägenhet och gungat. Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0